Des de la seva creació, la Fundació Jacinta Sastrada va crear els serveis de: Llar Residència Ailcar, el CRAE (Centre Residencial d’Acció Educativa) i el Servei de tutela, en l’actualitat Servei de Suport a la Capacitació Jurídica. La Fundació està sempre a prop de les persones i entitats afins per tal de proporcionar assessorament i col·laboracions institucionals.

Servei Llar Residencial Amilcar
Llar Residència Amilcar

Servei d’acolliment residencial de fins a 14 places per a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual.

C/ de l’Escultor Llimona, 46

CRAE

Centre Residencial d’Acció Educativa per atenció a nens i nenes de 6 a 18 anys amb discapacitat intel·lectual.

C/ d’Amílcar, 36

Servei de Suport a la Capacitació Jurídica

El suport ha de respectar la voluntat de la persona discapacitada i dóna eines per a la comprensió i presa de decisió.

C/ d’Amílcar, 36